În vederea executării lucrărilor de sectorizare în zona Centrală, dar și pentru punerea în funcțiune a noului sistem de alimentare cu apă, cu diametrul de 250 mm, din municipiul Constanța, investiții realizate prin Programul Operațional Infrastructură Mare, RAJA S.A. va sista alimentarea cu apă de marți - 26 septembrie 2023, ora 22.00, până miercuri – 27 septembrie 2023, ora 16.00.

Tot în acest interval, echipele RAJA vor acționa la nivelul rețelelor de distribuție din municipiul Constanța, în alte puncte de lucru unde se vor monta debitmetre pentru măsurarea și reglarea presiunii la nivelul sistemului centralizat.

Vor fi afectați de lipsa apei toți consumatorii din zona Centrală, perimetrul delimitat de str. Călărași – str. I.Gh. Duca – str. Avram Iancu – bd. Ferdinand – str. Mihai Viteazu – str. Traian – str. Sulmona – bd. Tomis – str. Călărași, și punctele termice aferente.

În același timp, se va furniza apă cu presiune scăzută în zonele:

• Peninsulă – Piața Ovidiu;

• str. Mircea cel Bătrân (tronsonul cuprins de bd. Mamaia și Piața Ovidiu);

• bd. Tomis (zona delimitată de bd. Ferdinand și Piața Ovidiu);

• perimetrul delimitat de străzile Ion Lahovari - Artileriei - Mihai Viteazu - Topraisar - I. Gh. Duca - Castanilor - Ion Lahovari. 

Investiția face parte din Contractele de lucrări CL1, CL2 și CL3: ” Rețele apă și canalizare în zona centrală a Municipiului Constanța”, în valoare totală de aproximativ 85 de milioane lei.

“Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție ale constructorului vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.

Totodată, rugăm toți utilizatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.

Amintim consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții. Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și de distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea furnizării serviciilor.”, au transmis reprezentanții RAJA.

 

  126