Date concrete, nu vorbele goale ale Huțucului !
Date concrete, nu vorbele goale ale Huțucului !
Negoi: Noi, cei din USR, vorbim mai puțin și facem mult mai mult
Remus Negoi, senator USR Constanța, a fost invitat la emisiunea “Ediție specială”, moderată de Măriuca Androne, la Litoral TV. Întrebat fiind despre afirmațiile deputatului PNL Bogdan Huțucă, cel care îl acuza pe Cătălin Drulă, actualul ministru al Trasporturilor , că nu a inclus “varianta Techirghiol” în PNNR, senatorul Negoi a vorbit despre adevărul concret. Foarte concret, nu niște vorbe goale precum cele pe care le-a aruncat deputatul Huțucă.
„Adevărul concret (foarte concret) despre AUTOSTRADA A4 SUD, care ocolește Techirghiol. Performanțe concrete ale ministrului Cătălin Drulă versus vorbărie multă a fostului ministru al transporturilor. Noi, cei din USR PLUS, vorbim mai puțin și facem mult mai mult. Cu date concrete, nu cu vorbărie pe facebook. De ceva vreme, se tot comunică despre varianta ocolitoare Techirghiol, fără însă a avea vreun temei sau substanță.”, a precizat senatorul USR .
NU a existat niciun proiect MATUR de pe vremea PNL-istului Bode
“Adevărul este următorul:
În 2020, în campania de la alegerile parlamentare, Ministerul Transporturilor condus de fostul ministru, Lucian Bode, a venit cu un draft de PNRR fără absolut nicio legătură cu realitatea, cu proiecte, unele imposibile, cu o valoare totală mult peste alocarea României.
NU se putea califica la proiecte mature
Despre PNRR, concret, am început să discutăm cu Comisia Europeană abia anul acesta şi a trebuit să ne încadrăm în limite financiare foarte stricte şi în nişte criterii clare: MATURITATE PROIECTE, REȚEA CORE EUROPEANĂ.
După 1 an și ceva de mandat al fostului ministru al Transporturilor, Lucian Bode, NU s-a realizat nici Studiul de Fezabilitate, nici Proiectul Tehnic, așa că NU se putea califica la proiecte mature.
NU a existat niciun proiect MATUR, la cheie, de pe vremea fostului ministru Bode, așa că vorbim degeaba despre acesta.”, a subliniat Remus Negoi.
AUTOSTRADA A4 SUD (nu drum expres) se va desprinde din autostrada A4 și va ocoli Techirgiol
Vorbind concret despre viitorul drum care ocolește Techirghiol, când am venit noi, USR PLUS, în Ministerul Transporturilor, nici măcar nu era selectat traseul, așa că a trebuit să alegem viitorul traseu, după multe discuții cu primăriţa din Cumpăna.
Imediat după aceea, ministrul #USRPLUS, Cătălin Drulă, a dat drumul la investigații detaliate de teren, studii topografice, geotehnice, etc., adică demersuri concrete, NU VORBE, pentru a demara ceva ce va fi pus în practică până în martie 2022, cu pași și termeni clari de implementare:
Așadar, în acest moment vorbim despre:
AUTOSTRADA A4 SUD (nu drum expres), care se va desprinde din autostrada A4 în dreptul localității Cumpăna și va ocoli localitatea Techirghiol – cea mai bună variantă posibilă.
În primăvara lui 2022 se va termina Studiul de Fezabilitate (SF) + Proiect Tehnic (PT) și vom lansa licitația pentru execuția lucrărilor.
Sursa de finanțare a autostrăzii A4 Sud (nu pe hârtie ori pe facebook, ci reală) va fi Programul Operațional Transport (POT) 2021-2027.
Sunt fapte concrete, nu vorbe goale!“, a punctat Remus Negoi, senator USR Constanța.
“Poate nu știa toate acestea” , a declarat senatorul USR, în timpul emisiunii, în privința motivelor care l-au determinat pe deputatul PNL, Bogdan Huțucă, să aducă acuzații la adresa ministrului Cătălin Drulă, în legătură cu “Varianta Techirghiol “ neintrodusă în PNNR.